مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-20سياسي

شورای شهر فردیس هر چه زودتر و  با تعامل شهردار را انتخاب کند


اعضای شورای شهر فردیس باید با کنار گذاشتن اختلاف ها هر چه زودتر نسبت به انتخاب شهرداری واجد شرایط اقدام کنند.

- ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت: اعضای شورای شهر فردیس باید با کنار گذاشتن اختلاف ها هر چه زودتر نسبت به انتخاب شهرداری واجد شرایط اقدام کنند.

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار فردیس، گفت: با استیضاح شهردار پیشین فردیس و اداره شهرداری توسط سرپرست، موضوع انتخاب شهردار در دستور کار شورای شهر قرار دارد.

اینانلو افزود: تأکید ما بر این است که اعضای شورا این موضوع را در اسرع وقت و هر چه زودتر پیگیری و یک شهردار واجد شرایط که در قانون به آن اشاره شده است را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر فردیس باید با انتخاب شهردار واجد شرایط، در مدت زمان باقی مانده از عمر شورا در رفع کمبودها و مشکلات این شهر پر جمعیت موثر واقع شود.

فرماندار فردیس با انتقاد از تشتت آرا و اختلاف در شورای شهر فردیس، گفت: توصیه ما این است که اعضا اختلاف را کنار بگذارند و برای مردم کار کنند و بیش از این باعث نگرانی و ناراحتی مردم نشوند.

وی ادامه داد: جایی که انسجام و اتحاد و تعامل وجود داشته باشد رفع مشکلات سخت نیست، بنابراین در این شرایط که مردم مشکلات زیادی دارند و در مجموعه شهرستان فردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر فردیس هر چه زودتر و  با تعامل شهردار را انتخاب کند

شورای شهر فردیس هر چه زودتر و  با تعامل شهردار را انتخاب کند